1. Πως μπορώ να δημιουργήσω έναν λογαριασμό στην ιστοσελίδα;
Στην αρχική σελίδα, κάνετε κλικ στην εγγραφή, συμπληρώνετε τα απαραίτητα στοιχεία που σας ζητούνται. Στην συνέχεια θα σας αποσταλεί ένα email στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχετε δηλώσει για την επιβεβαίωση της εγγραφής σας.
2. Πως μπορώ να παραγγείλω από το ηλεκτρονικό κατάστημα;
Περιηγηθείτε στο ηλεκτρονικό κατάστημα, βρείτε αυτό που χρειάζεστε, επιλέξτε την ποσότητα που θέλετε και πατήστε το κουμπί ΄Στο Καλάθι΄. Ακολουθήστε τα βήματα για την διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας. Μπορείτε επίσης να παραγγείλετε μέσω του τηλεφώνου, στο +306980326564, 6995620777 καθημερινά 10:00 με 20:00.
3. Μπορώ να αλλάξω τα προσωπικά μου στοιχεία και τον κωδικό πρόσβασης;
Όλα τα στοιχεία που έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας στην ιστοσελίδα μπορούν να αλλάξουν από τις επιλογές στο πεδίο "Περιοχή Μελών" στο κάτω μέρος της σελίδας. Μπορείτε επίσης να δείτε και το ιστορικό των παραγγελιών σας.
4. Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασής μου. Τι μπορώ να κάνω;
Πατήστε εδώ και συμπληρώστε το email που έχετε δηλώσει. Σύντομα θα λάβετε σε ηλεκτρονικό μήνυμα έναν σύνδεσμο (link) που θα σας οδηγήσει στην σελίδα για να καταχωρήσετε νέο κωδικό.
5. Πως μπορώ να παραλάβω τα προϊόντα;
Τα προϊόντα θα σας αποσταλούν με courier. Για περισσότερες πληροφορίες ελέγξτε τους Τρόπους Αποστολής.
6. Οι αναγραφόμενες τιμές συμπεριλαμβάνουν ΦΠΑ;
Οι τιμές που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα συμπεριλαμβάνουν ΦΠΑ.
7. Με ποιον τρόπο μπορώ να εξοφλήσω την παραγγελία μου;
Οι τρόποι πληρωμής είναι αντικαταβολή, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, πιστωτική Κάρτα και Paypal.
8. Πόσο κοστίζει η μεταφορά των προϊόντων;
Η μεταφορά εντός Ελλάδας για παραγγελίες έως 50ευρώ είναι +2ευρώ και για παραγγελίες πάνω από 50ευρώ είναι δωρεάν.
9. Γιατί ακυρώθηκε η παραγγελία μου;
Σε περίπτωση καταχώρισης στοιχείων τα οποία είναι ελλειπή και εφόσον η επικοινωνία μας μαζί σας μέσω των στοιχειών σας δεν είναι εφικτή, εντός 24 ωρών από την καταχώριση της, η παραγγελία σας ακυρώνεται από το σύστημα μας.
10. Πως μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;
Στείλτε μας email με θέμα "Ακύρωση" και τον αριθμό παραγγελίας σας ή επικοινωνήστε με την τηλεφωνική υποστήριξη.
11. Πως μπορώ να κάνω ξανά την ίδια παραγγελία;
Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας, από το πεδίο "Περιοχή Μελών", επιλέξτε τις "Παραγγελίες", μπείτε στις λεπτομέρειες της παραγγελίας που επιθυμείτε και πατήστε το κουμπί "Παραγγελία" ξανά. Όλα τα προϊόντα της προηγούμενης παραγγελίας σας είναι στο καλάθι σας και μπορείτε να τοποθετήσετε την παραγγελία σας εκ νέου.
12. Πως μπορώ να δω εάν η παραγγελία μου έχει αποσταλεί;
Μόλις ολοκληρωθεί η αποστολή της παραγγελίας σας, θα παραλάβετε αυτόματα ένα email με τα στοιχεία της εταιρίας courier με την οποία έχει αποσταλεί η παραγγελία σας. Σε κάθε περίπτωση και ανά πάσα στιγμή μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση της παραγγελίας σας από το πεδίο "Περιοχή Μελών".
13. Πως μπορώ να ελέγξω την διαθεσιμότητα των προϊόντων;
Το ηλεκτρονικό κατάστημα παρέχει online ενημέρωση αποθεμάτων. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν δεν είναι άμεσα διαθέσιμο, αναγράφεται ως "μη διαθέσιμο".
14. Μπορείτε να στείλετε την παραγγελία μου με άλλη μεταφορική;
Δυστυχώς, δεν υπάρχει δυνατότητα άλλης εταιρίας πέραν των μεταφορικών εταιριών με τις οποίες συνεργαζόμαστε.
15. Μπορώ να ζητήσω το τιμολόγιο/απόδειξη λιανικής να κοπεί σε διαφορετικά στοιχεία από αυτά που έχω δηλώσει;
Πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, μέσα στο καλάθι στις "Πληροφορίες Χρέωσης" επιλέξτε έκδοση για τιμολόγιο/απόδειξη και συμπληρώστε όλα τα απαιτούμενα πεδία.
16. Μπορώ να ζητήσω η παράδοση της παραγγελίας να γίνει σε διαφορετική διεύθυνση από την διεύθυνση χρέωσης του τιμολογίου;
Βεβαίως! Κατά την διαδικασία της παραγγελίας, στο πεδίο "Αποστολή Σε" επιλέξτε "Προσθήκη/Επεξεργασία διεύθυνσης αποστολής" και συμπληρώστε όλα τα απαιτούμενα πεδία.